Eigen koerservaringen

Overige zaken
coens
Berichten: 11
Lid geworden op: 27-12-2013 23:50

Bericht door coens » 03-01-2014 21:11

Rudi schreef:Morgen inschrijven voor Parijs-Roubaix 210 km en hotelletje boeken, kan ik ook niet meer terug.

Ga ook voor de souvenirs-kei.
Daar betaalde ik ook ooit voor. Iedereen kon die dingen na afloop zo meenemen. Maar beter het zekere voor het onzekere nemen natuurlijk, met zo'n ding maak je natuurlijk volledig de blits (al denkt mijn vriendin daar anders over en wordt het pronkstuk niet op een locatie getolereerd waar het hoort)

Max Kraft
Berichten: 8
Lid geworden op: 02-01-2014 02:15

Bericht door Max Kraft » 03-01-2014 21:21

Vandaag mijn eerste 40 km van het jaar gereden. Er stond een goed windje en er kwam ook een partij regen aan dus ik was blij dat ik tijdig aan de terugweg was begonnen. Eerste kerstdag wél een serieus afstandje gefietst, van huis naar het kerstdiner bij m'n ouders in Emmeloord. Ik had op 150 km gerekend maar het bleken er 169 te zijn. Vooral tussen Nijkerk en Harderwijk had ik even wat moeite met mijn onderneming maar daarna ging het weer als vanouds. Gelukkig was er ook een lekker zuidelijk briesje, dat maakte het geheel wat gemakkelijker.
Christina Watches 2014: Van Avermaet, Pozzovivo, Roelandts, Amador

Max Kraft
Berichten: 8
Lid geworden op: 02-01-2014 02:15

Bericht door Max Kraft » 03-01-2014 21:32

coens schreef:
Rudi schreef:Morgen inschrijven voor Parijs-Roubaix 210 km en hotelletje boeken, kan ik ook niet meer terug.

Ga ook voor de souvenirs-kei.
Daar betaalde ik ook ooit voor. Iedereen kon die dingen na afloop zo meenemen. Maar beter het zekere voor het onzekere nemen natuurlijk, met zo'n ding maak je natuurlijk volledig de blits (al denkt mijn vriendin daar anders over en wordt het pronkstuk niet op een locatie getolereerd waar het hoort)
Ik heb dit jaar 3 'Skodaklassiekers' op de planning, Vlaanderen, Parijs-Roubaix en LBL. Vorig jaar zag ik bij de finish van LBL dat daarmee ook een kassei te verdienen is. Alleen is mij niets bekend over een betaling ofzo, ik kon ook nergens een vinkje zetten om mijn belangstelling voor dit aandenken kenbaar te maken. Als dit maar goed komt...
Christina Watches 2014: Van Avermaet, Pozzovivo, Roelandts, Amador

Ruben
Berichten: 4
Lid geworden op: 28-12-2013 12:51

Bericht door Ruben » 03-01-2014 22:14

Vandaag ben ik aan mijn seizoen 2014 begonnen. Mijn doel is eigenlijk simpel: een koers winnen. Om dat te realiseren ga ik op een heus trainingskamp naar Tenerife van 8 tot 17 maart. Nu lekker rustig opbouwen tot het zover is.

Rudi
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-12-2013 22:11

Bericht door Rudi » 03-01-2014 22:17

Ga je ook iets doen aan je sprints? Niet onbelangrijk om daadwerkelijk te winnen. Of doe je een abdoushaparovje?

Ruben
Berichten: 4
Lid geworden op: 28-12-2013 12:51

Bericht door Ruben » 04-01-2014 00:20

Ik weet dus niet goed of dat te trainen is. Het is meer een kwestie van aanleg. Meestal als ik in vorm ben, sprint ik ook best aardig. Ik doe het eigenlijk voornamelijk als ik met de trainingsgroep fiets en we plaatsnaambordjes gaan sprinten, maar of ik er daardoor beter in word weet ik niet. Op dit moment kan ik top 10 sprinten in een massasprint, dus in een select groepje kan ik het wellicht wel afmaken.

Plaats reactie